seoland
I'm here to boost your website
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 10
همه : ---

بسياري از افراد بر اين باورند كه كاهش وزن، تنها با كمتر غذا خوردن امكان پذير است. اما واقعيت اين است كه به هيچ وجه نميتوان رابطه ي مستقيمي بين حجم غذا و چاقي/لاغري ايجاد كرد. اگرچه با كم شدن كالري دريافتي بدن، احتمال لاغر شدن بالاتر ميرود، اما به اين سادگي ها هم نميتوان لاغر كرد. آنچه مهم است، تغيير سبك زندگي است.

ممكن است در اطرافتان افرادي را ديده باشيد كه با اينكه هيچ غذايي نميخورند، اما وزنشان نسبتا زياد است و يا افرادي را هم ديده باشيد كه با حجم بالاي غذا خوردن، باز هم بسيار لاغر هستند. براي اينكه وزن كاهش پيدا كند، سه گام را بايد دنبال كرد:

ميزان غذا را كنترل (و نه كم) كرد

ميزان فعاليت را افزايش داد

ذهن را در برابر نوسانات احساسي، تقويت كرد.

بنابراين، افرادي كه صرفا با رژيم به دنبال كاهش وزن هستند، تنها يكي از سه كار لازمه را انجام داده و نتيجتا نيز بر اثر تحليل بدن، ضعيف شده و مجددا پروسه‌ي غذا خوردن را از سر ميگيرند. اما اگر سبك زندگي تغيير كند، هم به اندازه ي كافي غذا مصرف ميكنيد، هم غذاهاي متنوعي نوش جان ميكنيد و هم اينكه نهايتا هيكل دلخواهتان را بدست مي آوريد. مسير كاهش وزن كاملا مشخص است. فقط بايد طبق يك برنامه روزانه، آن را دنبال كرد.

به جاي كمتر غذا خوردن، به اين فكر كنيد كه در چه زماني، چه غذايي را بايد نوش جان كنيد. و اينكه براي مصرف غذاهاي چرب و چيلي، محدوديتي (مثلا دو مرتبه در هفته) را دنبال كنيد. تمامي اين اصولي كه منجر به كاهش وزن مي شود، در يك پكيج آماده شده و اگر گام به گام با آن جلو برويد، نه تنها وزنتان را به حد مطلوبي ميرسانيد، بلكه با تغيير كردن سبك زندگي، ديگر چاقي سابق را تجربه نخواهيد كرد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع: تناسب اندام
[ ۲ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۳:۴۶ ] [ sir saeed ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی