seoland
I'm here to boost your website
نويسندگان
لينک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 3
همه : ---

در چند روز گذشته، كشورهاي بزرگ و پيشگام اقتصادي دنيا، دست به دامان بانك مركز خود زده و هشدارهايي را به بايننس داده‌اند. اما اصل ماجرا چيز ديگري بوده كه به شيطنت رسانه‌ها، تعبير متفاوتي از آن نقل شده است. حال اصل داستان چه بوده است؟

خريد و فروش رمزارزها تبديل به يكي از روش‌هاي مدرن سرمايه گذاري شده كه بيش از 60 درصد انسان‌هاي روي زمين، حداقل يكبار وارد اين حوزه شده‌اند. وقتي صحبت از 60 درصد انسان‌ها مي‌شود، يعني بيش از 4 ميليارد نفر. اين تجمع عظيم سرمايه در اين حوزه، باعث نگراني حكومت‌هاي جهاني و خصوصا سرمايه‌داران و اقتصاددانان جهان شده است.

هرچه باشد، افراد سرمايه‌دار دوست ندارند كه از معاملات جهاني به بهره بمانند. به همين جهت نيز با استفاده از روابط سياسي و ديپلماتيك كه با سران كشورها دارند، تلاش مي‌كنند تا جلوي تجارت آزاد و جهاني و خصوصا در قسمت رمزارزها گرفته شود. مجموعه‌ي بايننس نيز به عنوان پيشگام عصر تبادلات مالي آزاد، همواره دستخوش هشدارها و اخبار جعلي قرار گرفته است.

بانك‌هاي مركزي كشورهاي پيشرفته دنيا، نياز به سرمايه‌گذاري مردم در داخل بانك‌هاي ملي داشته و تمايل دارند كه پول و سرمايه‌ي مردم در داخل اين نهاد رد و بدل شود. از طرف ديگر، بورس كشورها نيز محلي براي حمايت از صنعت است. اما در بازار رمزارزها، همه چيز به گونه‌ي ديگري بوده و باج و مالياتي به سردمداران حكومتي يا نهادهاي بانكي و اقتصادي داده نمي‌شود. به همين جهت نيز حكومت‌ها به دنبال ريزش سرمايه‌گذاران در اين بازار بزرگ بوده تا بتوانند سرمايه‌ي آنها را در بانك، بورس، ملك و … نگهدارند.

بنابراين، پشت اين اخبار و هشدارها، چيزي جز سهيم شدن در ميزان ثروت و سرمايه نبوده و اساسا نمي‌توان فعاليت مجموعه‌ي عظيم و پرطرفدار بايننس را محدود كرد. اما از طرف ديگر، ترس‌هايي نيز وجود داشته كه قطعا بي دليل نيست و مهمترين آن نيز، داستان‌هاي پولشويي و حمايت از تروريسم جهاني است.

جابجا كردن پول در بين كشورها، حتما بايد تحت نظارت نهادهاي مالي بزرگ دنيا باشد تا مانع از پولشويي شده و از ترورسيم حمايت نشود. اين كار، كاملا منطقي و صحيح است و اساس يك دنياي سالم بوده و قطعا بايد حمايت شود. اما در بايننس، تمامي تراكنش‌هاي مالي، كاملا بدون نظارت شخص سوم صورت گرفته و هر فردي، با يك ايميل ساده مي‌تواند وارد اين صرافي ديجيتال جهاني شده و به هر گوشه‌اي از دنيا كه مي‌خواهد، پول ارسال كند.

هشدارهاي بريتانيا و ژاپن هم بيشتر با محوريت همين قوانين مبارزه با پولشويي بوده و اتهام ديگري به اين مجموعه وارد نشده است. اين دو كشور (و قطعا كشورهاي ديگر دنيا)، خواستار نظارت و شفافيت‌هاي مالي بوده كه سازمان‌ها و ارگان‌هاي سودجو و بعضا وابسته به حكومت‌هاي ديكتاتوري و حامي تروريسم، نتوانند زيرشاخه‌هاي خود را حمايت كرده و پول براي آنها واريز نمايند.

بنابراين، هيچ كدام از اين كشورها نمي‌توانند با فعاليت‌هاي بايننس (حداقل در ظاهر و بطور رسمي)، مخالفت كرده و تنها دست آويز آنها، شفافيت تراكنش‌هاي مالي و در راستاي جلوگيري از پولشويي بوده است. براي يادگيري نحوه افتتاح حساب بايننس اين مقاله را مطالعه كنيد.

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع: فعاليت در فاركس
[ ۸ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۳۳:۰۴ ] [ sir saeed ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی